  • Data: 2011-10-25 19:04:23
    Temat: Re: SSO - prośba o ocenę jakości prac
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-24 20:03, kiki pisze:

    > Niech się wypowie budowlaniec, o ile taki w ogóle tutaj jest :-)
    > Nie rozumiem tego rysunku. U mnie wszystkie stropu opierały się na
    > przeciwległych ścianach, a dwie pozostałe ściany jaby nie brały udziału
    > w przenoszeniu obciążenia.
    > Od tego zależy zapewne czy masz te pręty dobrze czy źle.

    Jak się zbroi krzyżowo to wszystkie ściany podpierają strop.
    U mnie była siatka z drutu 12mm na niektórych płaszczyznach co 15cm a na
    niektórych co 18cm.
    Górne zbrojenie było z drutów na kształt litery L (rzesz kurde - chyba z
    800 szt takich L-ek wykonałem).
    Jeśli wewnątrz stropu była ściana nośna to nie było L-ek tylko druty proste.
    Tyle, że u mnie była masa innych dozbrojeń - wokół otworu na schody,
    przy kominach, na wszystkich narożnikach itp.
    Ogólnie to majster, który robi ze mną grubszą budowlankę pukał się w
    głowę i twierdził, że pierwszy raz takie zbrojenie w domu jednorodzinnym
    widzi... :-)

    --
    M.