  • Data: 2023-04-30 00:15:19
    Temat: Re: Same dobre wiadomsci dla fotowoltaikarzy
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 29/04/2023 23:09, Zenek Kapelinder wrote:
    > Wygląda na to że wszyscy w moczu

    Znamy lepsze metody pomiaru sytuacji ekonomicznej niż wąchanie moczu.

    > Rządzący wykorzystali niskie instynkty

    Twoi rządzący?

    Jak prawdziwy homosovietikus, z etapu pogardy dla cwaniaków zaczynasz
    wpadać w uwielbienie, jak ślicznie kradną i robią burdel w Państwie.
    Było nawet kiedyś w użyciu takie słowo: szelma.

    Do tego stopnia kochasz tą ich niekompetencję, złodziejstwo i debilizm,
    że jeszcze raz na nich zagłosujesz. Nie boli cie głowa od walenia się
    młotkiem?

    > Fotowoltaika jest dobra jak ma trochę pomóc energetyce.

    Istnieje zerowe prawdopodobieństwo, że motywacją Krzyśka, Zygmunta i
    Agnieszki z Grudziądza, mających PV od 3 lat, jest pomoc energetyce.
    Tutaj liczy się wyłącznie lokalny, ekonomiczny argument, który dało się
    relatywnie łatwo, na poziomie dodwania i mnożenia, udowodnić w 20 minut.
    Nawet bez "Mój prąd", czy lokalnych dotacji gmin. To się po prostu
    opłacało, z 80% zwrotu kWh.

    > Ale nie może jej całkowicie zastąpić.

    Starasz się przenieśc dysputę na idiotyczny kierunek "chcieli pomóc
    energetyce, ale nie wyszło"? Żartujesz, prawda? Ludzie nie powinni
    pomagać energetyce, tylko z niej korzystać.

    > A teraz dobra rada.

    Jak osoba, która przegrałą życie, może komukolwiek radzić w czymkolwiek
    w sposób wiarygodny?

    > Jak by wygrała jelopozycja to w ramach hasła że piniendzy nie ma upirdoli przy
    samej dupie indywidualna fotowoltaike.

    Przeciez to właśnie postulujesz. Powinieneś zagłosować na Peło, dzięki
    temu udupi się tak wielu kułaków, że bedziesz mógł po nocach nareszcie
    spać szczęśliwy. A i nowe powody do narzekania się znajdą. Same plusy.

    > Po co nam szwabsko prąd jak w elektrowniach cieplnych mamy ok 28GW?

    Naprawdę jesteś tak naiwny, że sugerujesz motywację prosumentów pomocy
    państwu i jednocześnie na tyle głupi, że sugerujesz że ktoś kierował tym
    bałaganem z poziomu państwowego aby ich potem udupić? Można uwierzyć w
    idiotyzm rządzących, ale trudno uwierzyć w taki poziom koordynacji tych
    debili. Nie, nic nie planowali. Zwołano ~400 debili w nocy, podnieśli
    rękę i już. Nowe prawo.

    Mamy co mamy. A mamy pierwsze instalacje PV zwracające się już za 2
    lata, a jak kryzys dopierniczy, to za rok. Przez ten rok dużo się może
    wydarzyć, ale przypuszczalnie jeśli będą zawirowania na scenie
    politycznej, to standardowo najważniejsze będą: aborcja, religia w
    szkole, krzyże w szkołach, trybunały stanu, darcie mordy w mediach i
    szybkie przestawianie stołków. Naprawdę, będzie o wiele więcej ważnych
    tematów niż jakaś energetyka.

    Tak, że spokojna głowa Zenuś. Ludzie, którzy nie przespali okazji będą
    mieli zwrot z PV 100%. Już za późno. Kułaki wygrali.