  • Data: 2023-05-02 23:01:25
    Temat: Re: Same dobre wiadomsci dla fotowoltaikarzy
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Przy jakim abonamencie i w jakim rejonie masz tylko 25 zł opłat stałych?
    > - podpisałeś umowę terminową na wiele lat?
    > Teraz u niektórych dostawców sama opłata mocowa to 150 zł miesięcznie.

    Ale to nie ja pisałem, że płaci 25zł opłat.

    > Przy panelach mam 30% rocznie bez podatku Belki. Gdzie więcej dają?
    > Po 5 latach będę miał w du..pie ich degradację. A niech się degradują.

    Tylko policz, ile zainwestowałeś w energochłonny sprzęt, żeby tę
    inwestycję sobie usprawiedliwić jako ekonomicznie uzasadnioną.

    Bo większość tak mówi, a w szczegółach wychodzi, że trzeba było dokupić
    ciepłą pompę, drugą do basenu, BEV, Klimatyzację, koparkę BTC itp...

    --
    Pete