  • Data: 2023-04-29 23:17:37
    Temat: Re: Same dobre wiadomsci dla fotowoltaikarzy
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak wygra jelopozycja to niemcy będą największym prosumentem.

    Jeśli PiS odejdzie, to odejdzie większość problemów, szczególnie tych,
    które sami zrobili, podobnym debilizmem jaki ty prezentujesz poniżej.

    > Z ilością prądu z OZE opłacalne dla nich będzie jak za trzy kilowatogodziny dostaną
    jedna jak będą potrzebowali. Zima będziemy spalali ogromne ilości węgla i płacili za
    emisję CO2 żeby dostarczyć niemcom prąd. Jeśli to co napisałem jest bez sensu to
    dlaczego na przykład dzisiaj jak potrzebowaliśmy ok 18GW sami w elektrowniach
    cieplnych robiliśmy 11, z odnawialnych mieliśmy 5 a od szwabów braliśmy 2GW. Po co
    nam szwabsko prąd jak w elektrowniach cieplnych mamy ok 28GW?

    Idealnie idzie zrozumieć twój tok myślenia równy poziomem ryczki
    (mniejsza od taboretu). Zastanawiam się, dlaczego w ogóle dyskutuję z
    takim kretynem?

    Nigdy nie jesteś tego w stanie zrozumieć. Nigdy. Teraz idź głosuj na
    PiS, tam pasujesz.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>