  • Data: 2023-05-13 21:42:01
    Temat: Re: Same dobre wiadomsci dla fotowoltaikarzy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 13 maja 2023 o 19:39:34 UTC+2 FEniks napisał(a):
    > Takie panują zasady na grupach dyskusyjnych - odnosi się do fragmentów
    > cytowanego tekstu. Tyle lat i ciągle nie wiesz?
    > No to trzeba było tak od razu, zamiast racjonalizować kwaśne winogrona.
    >
    > Ewa
    Jest jeszcze zasada że należy podpisywac się własnym imieniem i nazwiskiem. To tyle o
    zasadach. Dlaczego nie stosujesz się do jednej z zasad a uważasz że musisz się
    stosować do innej? Zasady napisała jedna osoba. To był dyslektyk czyli osoba
    upośledzona umysłowo. Wymyślił tak żeby jemu było dobrze. Poza tym wszystko na
    świecie podlega modernizacji. Można modernizować zasady pisania na grupach żeby było
    wygodniej. Chyba że się jest osoba upośledzona umysłowo, wtedy odpowiadanie na
    konkretne pytania czy treści ma uzasadnienie. Ale tylko dla przygłupów.