  • Data: 2011-10-16 12:23:48
    Temat: Re: Samodzielna budowa kominka.
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Paź, 21:31, "Marex" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    >   1)  A gdzie masz wylot nagrzanego powietrza, ewent.kraty wylotowe??

    Nie mam. To jest kominek z plaszczem, w srodku nie ma wysokich
    temperatur bo calosc jest b. solidnie ocieplona :)

    >   2)  z jakiego powodu owinąłeś wełną rurę spalinową wewnątrz kominka ??

    Z powodu odpowiedzi nr 1 ;) Srodek sie przez to nie nagrzewa, nagrzewa
    sie za to szybciej sama rura - co powoduje m.in. lepszy ciag. Welna
    spokojnie wytrzyma temperatury jakie panuja w tej rurze, szczegolnie
    ze jak pisalem - to jest kominek z plaszczem i temperatura spalin jest
    nizsza niz w powietrznym :) Wielokrotnie ludzie uszczelniaja wylot
    rury spalinowej z kominem wlasnie welna mineralna i nic sie z nia
    zlego nie dzieje. Zreszta kominy systemowe tez sa ocieplone welna :)
    pozdr.

    --
    Adam