  • Data: 2016-03-17 10:34:36
    Temat: Re: Samozamykacz do furtki
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 17 marca 2016 10:22:13 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Prawdziwy morski twardziel z Ciebie.
    Byłem nią w Pradze, w Niemczech pod duńska granica, raz do roku jakiś dalszy wypad w
    Polskę i raz na dwa/trzy miesiące właśnie trasa 2*350km mi wypada. Jeździ, nie psuje
    się, bardzo ekonomiczna w eksploatacji- czego mi więcej trzeba
    A Multiplę kupiłem bo kilka razy w roku zdarza się że w 6 osób jest potrzeba jazdy.
    Wcześniej miałem Galaxy- niby 7 osobowy ale te 2 ostatnie fotele to do normalnego
    podróżowania się nie nadawały, a i podłoga w 2 rzędzie podniesiona w stosunku do
    podłogi w pierwszym rzędzie więc komfort podróży nawet w 2 rzędzie foteli fatalny
    Galaxy i inne Alehambry odpadły więc została multipla- 6 wygodnie podróżuje. Dlatego
    kupiłem A że brzydki? Ja auto traktuje jako narzędzie- wygląd młotka czy innej
    wiertarki znaczenia dla mnie nie ma tak więc i wyglądem auta się nie przejmuje.
    Walory użytkowe przede wszystkim;)