    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Samozamykacz do furtki
    Date: Fri, 18 Mar 2016 14:03:07 +0100
    <nce367$bht$1@node2.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <nceik8$k3h$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <ncf875$av7$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <ncfd2f$l0k$1@node2.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <ncgnil$tec$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@g...com>

    W dniu 2016-03-18 o 13:02, Adam Sz. pisze:

    > Moze za rok bedzie zima ;) Kotelnice polecam jak cholera - nie ma lepszego
    > osrodka w PL, co rok buduja dodatkowe trasy, wyciagi i lokale miedzy
    > kolejnymi stacjami :) Te nowe to juz w wiekszosci krzesla 6 osobowe z
    > zamykana "przylbica" i grzanymi fotelami. Choc przyznam, ze przy +10stC
    > te grzanie w dupsko tylko przeszkadzalo ;)

    No ale ludzi tyle, ze cale wrazenie psuja.

    > W tym roku polaczyli sie w jeden karnet TATRY-SKI (kilkanascie osrodkow
    > na jednym bilecie) ale przez to niestety nie ma karnetow punktowych.
    > Ale nie ma tragedii - na 3 dni karnet to 240 pln, w tym codzienne darmowe
    > wejscie na lodowisko na lyzwy :)

    No i wlasnie o tym mowilem. Zebys nie mogl jezdzic cala rodzina w ciagu
    dnia to wsadzili do bramek kamerki i zlikwidowali punkty. Coz, wolno im,
    nawet nie ratrakowac... A i jeszcze ciekawostaka na marginesie - ja za
    ten sam okres zaplacilbym 1200. :-)

    > Co z tego, ze do Wiednia mam 300km, skoro zeby sensownie pojezdzic w Austrii
    > to musisz jechac 1000km ;)

    Ze jak?
    Z Katowic do Lagazuoi (juz Dolomity) jest 878km. No chyba, ze to nie
    jeset sensowne. W takim razie przepraszam.

    > To juz lepiej jechac na Slowacje na Chopok - 200km,
    > a osrodek tak powiedzmy 2,5 x wiekszy od Bialki (w Bialce 16km tras,
    > na Chopoku 36km). Choc ceny masakruja (33E na karnet jednodniowy - i chyba
    > w tym NIE MA jazd wieczornych :)

    Slowacja owszem tak, ceny ichnie nie bardzo. A mi nie chodzi o
    dziesiatki kilometrow tras przy trzydziestu wyciagach. Wystarczy jeden
    wyciag i kilku kilometrowa trasa. Wtedy jest zabawa lepsza jak pol
    minuty zjazd, piec w kolejce do wyciagu i piec na krzesle. Zdecydowanie
    wole jeden a dobry. Nie bawi mnie bieganie w narciarskich butach od
    wyciagu do wyciagu.

    > Ucza sie ucza. Jedz do Bialki, mowie Ci. Na miejscu sa juz warunki w 100%
    > europejskie.
    > Darmowy skibus etc :) Tego nie ma co porownywac z Wisla, czy
    > Ustroniem - beskid to jedna wielka lipa.

    Lipa a na muldy na calej dlugosci stoku nie narzekalem. ;-) A ze takie
    zjawisko w ogole wystepuje w przyrodzie dowiedzialem sie akurat od
    Ciebie. :-) Pajeczyna przy wyciagu tez nie obrastalem i nie musialem
    uwazac na cale stada czlowiekow przede mna podczas zjazdu. Wieczorem na
    stoku bywalo wrecz pustawo a jazda wieczorna kosztowala 40 zyli za
    twarz. Moze i jeden czy dwa wyciagi, ale do zjazdow tak naprawde wiecej
    nie potrzeba. Na reszte przymykam oko, bo nie po to sie jezdzi zeby
    biadolic nad niedoskonalosciami w stylu platny kibel. Skibus moze i
    fajna sprawa, ale dla mnie bez znaczenia. Nie wyobrazam sobie, ze z
    piecioma parami sprzetu zapakuje sie do jakiegos busa z innymi ludzmi.
    Piwa na stoku nie pije, bo narty to jednak ekstemalny sport wymagajacy
    koordynacji, koncentracji i pokory, wiec dogodnosc w postaci wliczonego
    w cene i zwanego darmowym skibusem po prostu mi lata.

    POzdro.. TK