  • Data: 2016-03-19 00:38:45
    Temat: Re: Samozamykacz do furtki
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 18 marca 2016 15:16:10 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > To fakt niestey. Dlatego ja musialbym ciagnac narty, kask, kijki i buty.
    > Na przystanek przeciez nie wyjde tak ubrany..

    Eeee?? No jak nie wyjdziesz? Wszyscy wychodza w pelnym rynsztunku na przystanek
    - caly skibus tak jezdzi, myslisz, ze ktos sie przebiera na miejscu? :-)

    Ja oprocz swojej dechy targam jeszcze kije i narty od zonki wiec nie marudz ze
    z glupimi nartami z kijami do autobusu nie wejdziesz ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.