    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Samozamykacz do furtki
    Date: Fri, 18 Mar 2016 15:16:09 +0100
    <b...@g...com>
    <nceik8$k3h$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <ncf875$av7$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <ncfd2f$l0k$1@node2.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <ncgnil$tec$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <ncguaa$5ai$1@node2.news.atman.pl>
    <6...@g...com>

    W dniu 2016-03-18 o 14:23, Adam Sz. pisze:

    > Ale wyciagow i tras tyle, ze nie czekasz dluzej niz 2-3 min na zadnym z nich
    > (no moze na pierwszym glownym - kotelnica ekspress, max 10-15 min) - szybkie
    > krzeslo 8 osobowe.

    > Tak czy inaczej jak policzylem ilosc zjazdow to calodniowy sie oplaca ;)
    > Nie oplaca sie brac tylko godzinowych.

    > No to mowie - w zaokragleniu 1000km, troche daleko jak dla mnie.

    Tylko, ze to juz Wlochy i chyba najladniejsze gory swiata. Mozna
    podziwiac przy okazji. :-)

    > W Bialce masz wszystkie trasy dostepne bez sciagania nart oczywiscie. Na
    > Chopoku tez. Powtarzam - to nie jest Wisla, czy Ustron, ze masz jeden
    > wyciag i dwie trasy po 600m, a osrodek obok to juz inny wlasciciel, inny
    > karnet i trzeba przejsc przez np. asfaltowa droge :-) W Bialce jezdzisz bez
    > sciagania nart po wszystkich 16km trasach i na kilkunastu wyciagach.

    No mowie, ze co mi po wyciagach jak zjazdy w porownaniu z Alpami sa
    krotkie. Nie oceniam tego, bo u nas Alp nie ma i zdaje sie, ze prezes
    PIS nie ma planu na import. Porownuje tylko. Bialka, krotko po muldach
    vs zjazdy kilka kilometrow kilkaset kilometrow dalej na poludnie.

    > Lo rany to Ty chyba naprawde jezdzisz raz na ruski rok i chyba nigdy nie
    > trafiles jeszcze na naprawde dobre warunki ;-) W beskidzie bylem w tym
    > roku 3 razy (kiedy byly najlepsze warunki) i byla straszna lipa :-)

    A ja bylem jak wial halny. Na gorze lod, na dole muldy. Pozniej dosypalo
    sniegu wieczorem pomrozilo i warunki byly idealne. Tak sobie mysle, ze
    moze Ty naprawde potrzebujesz ratraka przed nosem a sypki snieg
    pozostawiony przez czyjas krawedz nazywasz niebezpieczna mulda?

    > Bo nikomu sie nie chce jezdzic przy fatalnych warunkach to i kolejki krotkie :)

    Mozna bylo na kreche ciac od szczytu do samego dolu bez zmruzenia. Na
    dole czekaly muldy. Ja nie ze slaska, moze to kiepskie warunki?

    > A dla mnie to wygoda - pod hotelem mialem przystanek, skibus jezdzi co 30 min,
    > wsiadam i zawozi mnie prawie prosto pod wyciag. Samochodem stajesz 500m
    > nizej na parkingu - ja w butach snowboardowych sobie jakos dojde ale narciarze
    > maja przejebane ;)

    To fakt niestey. Dlatego ja musialbym ciagnac narty, kask, kijki i buty.
    Na przystanek przeciez nie wyjde tak ubrany..

    Pozdro.. TK