  • Data: 2010-03-28 13:20:38
    Temat: Re: Schody ktore obiecalem pokazac
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx> szukaj wiadomości tego autora

    > A jak sam budujesz to nie masz już czasu dla rodziny.

    Wprost przeciwnie.
    Syn przyglądający się z zaciekawieniem jak ojciec coś robi i pomagający mu
    nawet jeśli wiecej przeszkadza niż pomaga, wyrośnie na normalnego faceta
    który coś potrafi a nie na fajtłapę wołającą hudraulika do uszczelki w
    kranie.

    > Skoro ja zarabiam więcej za godzinę pracy niż osoba wykonująca dla mnie
    > prace to nijak mi się nie opłaca robić tego samemu.

    Zarabiasz więcej niż 800 zł za godzinę roboty ?
    Bo tak mniej więcej przelicza się te schody przy tych cenach.

    > Ale jak ludzie nie znają wartości swojego czasu to potem właśnie
    > wypisują,

    Właśnie znają.
    I wiedzą, że ich czas jest zbyt cenny żeby zmarnować go przed TV więc wolą
    samemu coś stworzyć.

    > A skoro jest za darmo to niech przyjedzie do mnie i umyje mi samochód.

    Nie stać Cię na to żebym Ci umył samochód :D
    Ale samemu zrobisz to taniej i przez chwilę pobędziesz na świeżym powietrzu
    :)

    > Łapiesz o czym piszę?

    A Ty łapiesz o czym ja piszę ? :)