  • Data: 2010-03-28 12:39:53
    Temat: Re: Schody ktore obiecalem pokazac
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx> szukaj wiadomości tego autora

    A ja jestem amatorem drewna, ale te mi sie podobaja :)
    Podobaja mi sie estetycznie i w kwestii podejscia do tematu.
    Bo jak sam slyszalem fachowców wolajacych po 5-6 tys zl za 11 prostych
    stopni (bez podstopnic) przykreconych do schodów betonowych to mnie glosny
    smiech ogarnial.
    A sprawa jest prosta i przyznal mi sie do tego jeden producent mebli
    kuchennych tymi slowy:
    "Panie, ja ta sama kuchnie sprzedaje czasem za 5 tysiecy a czasem za 35
    tysiecy. Po prostu wchodze do domu i widze ile klient jest w stanie
    zaplacic, a reszta to kwestia odpowiedniego bajeru"
    To zupelnie jak z kominkiem - idz do sklepu zelaznego i kup pogrzebacz za 3
    zl albo do salonu kominkowego gdzie za ten sam pogrzebacz zaplacisz 30 zl.

    Tobie gratuluje porzadnej roboty a tym których czas jest zbyt cenny, zeby
    cos zrobic wlasnymi rekami radze mniej czasu lezec z piwem przy ukochanym
    serialu albo tancu z czymstam. Bo juz widze jak oni ciezko pracuja
    popoludniami i wieczorami w swoim zawodzie zeby tylko nie zmarnowac swojego
    cennego czasu który przeciez tyle kosztuje :D :D :D