  • Data: 2010-04-02 14:57:23
    Temat: Re: Schody ktore obiecalem pokazac
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pewnie, że maszyną jest prościej i szybciej, ale czy zawsze lepiej?
    > Nie będę wdawał sie w dalszy spór, bo... tak sobie tylko teoretyzuję...
    > :-)

    Praca ludzka bardzo, ale to bardzo podrożała na przestrzeni wieków. To
    dlatego mieliśmy rewolucje przemysłowe, bo oplacało się stosować wydajne
    maszyny zamiast pracy ludzkiej. I niestety, często maszyny wykonują lepiej
    pracę niż ludzie. Czy lepiej w każdym przypadku? Pewnie nie, ale w
    większości przypadków tak, bo sterowane cyfrowo maszyny potrafią zrobić
    cuda. Ale w niektórych gałęziach przemysłu jednak jest potrzebna praca
    ludzka. Czy stolarz musi wszystko robić sam? Pewnie nie, bo to strata czasu.
    Czy powinien umieć zrobić sam? Dobrze by było, ale masz przykłady budowania
    mebli przez roboty (zestawy Ikei), ale też meble produkowane z udziałem
    ludzi (na przykład liczne manufaktury). I teraz porównaj ceny.