    From: scream <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Scream kibel GK help.
    Date: Sun, 21 Jun 2009 23:15:37 +0200

    Dnia Sun, 21 Jun 2009 22:48:44 +0200, Maniek4 napisał(a):

    > Yhy, cos takiego tyle ze nie halogeny a ledy za sufitem polki ze tak sie
    > wyraze. Stad "wyplywajace swiatlo" (to nie moja idiotyczna terminologia,
    > gdzies to tak opisywali i myslalem ze bedzie zrozumiale. Nie bylo, sorry.
    > :-) ).

    I nadal nie jest, szczerze mowiac. Nie bardzo nadal wiem, jak to bedzie
    wygladac? Jak wyglada góra zabudowy?

    sciana spoty LED (lampki wpuszczone w sufit)
    \/ sufit \/
    -----------------****-------
    | zabudowa, |
    | półki, itp |

    czy też:

    wąż świetlny, lub cos takiego
    ---------------\/-----
    | __**____| sufit górny poziom
    tu półka | |

    ?

    > Polki nie beda szklane a wkonczone glazura przyklejona do GK i bedzie ich
    > trzy.

    Nie polecam. Raz, że trudno to obłożyć glazurą, żeby wyglądało porządnie.
    Cała kupa szlifowania, bo przecież rogów zewn. nie zrobisz na plastikowych
    listwach. Dwa, ze wyglada to ordynarnie, bo półki są gruuuuubaśne
    (conajmniej 6-7 cm grubości). Półki ze szkła są okej: dyskretne, szkło jest
    w dowolnych kolorach i formach (szronione, mleczne, itp), dużo tańsze od
    glazury, moga byc ladnie podswietlane ledami... No ale o gustach sie nie
    dyskutuje :)

    > W Twoim rysunku brakuje bocznych scianek. Calosc wyglada jak
    > prostopadloscian z wycietymi dziurami gdzies w srodku. Czyli po bokach polek
    > beda scianki.

    Wyobraź sobie że masz tą zabudowę i patrzysz na nią od frontu. Mój rysunek
    jest tak, jakbyś patrzył na nią z boku i przekroił na pół.

    --
    best regards,
    scream