  • Data: 2013-09-06 16:27:12
    Temat: Re: Sezon idzie na rabanie.
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

    "uzytkownik" wrote in message
    news:5229ddd6$0$1230$65785112@news.neostrada.pl...

    > Zamontuj do silnika przełącznik prawo-lewo i po sprawie.
    > Jeżeli jest to silnik 3-fazowy to układ zmiany kierunku jest banalnie prosty,
    > bo wystarczy tyko zastosować jeden przełącznik obrotowy, dwustopniowy, którym
    > zamienia się kolejność faz.

    To nie takie oczywiste.
    Właśnie specjalnie nie montowałem, bo w instrukcji piasty
    jest napisane, żeby kręciła się tylko w jedną stronę...
    ... nie wiem, może chodzi o to, że jakbym dał "wsteczne" obroty,
    to by się świder odkręcił z wałka ?

    Piastę brałem z Techmetu.
    (http://www.techmet.pl/produkty/ogrod/podzespoly-do-
    luparek/piasty)