  • Data: 2013-09-09 09:49:54
    Temat: Re: Sezon idzie na rabanie.
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-08 23:18, uzytkownik pisze:

    > I co z tego?
    > Jeżeli będzie

    No nic, nie wiem tylko czym ta wyzsza sprawnosc ma byc spowodowana.

    > Wbrew pozorom bywa niewiele droższe, gdyż w przypadku nowego, czystego
    > komina, który nie był użytkowany z kotłem węglowym, nie ma potrzeby
    > wkładania w komin rury podwójnej powietrzno-spalinowej, wystarczy tylko
    > wstawiona rura spalinowa, a powietrze zasysane kominem.

    Jezeli kociol wisi przy scianie zewnetrznej to na zewnatrz rura jest
    koncentryczna, ale ma dlugosc ok. 2m. Rura nad dach spokojnie bedzie
    miala 8m. Nie wiem co bedzie tansze przy jednej tylko rorze spalinowej.
    Kwestia mozliwosci i ceny. Mi powiedzieli za komin 2500, wiec wolalem
    komin przez sciane za 500.

    Powiem Ci, ze znam kilkanascie osob w tym siebie, korzystajacych z
    rozwiazan przez sciane od paru juz sezonow. Nigdy od nikogo nie
    slyszalem zadnych negatywnych opinii, zadnych awarii, czy zamarzania
    kotla, a komin mam na tej gorszej - zachodniej scianie.

    Pozdro.. TK