  • Data: 2013-09-09 14:05:42
    Temat: Re: Sezon idzie na rabanie.
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:l0kcee$bmr$...@u...news.interia.pl...

    > W zamian natomiast otrzymujemy ot chocby ostani temat ZUS awansem,
    > fotoradary, drogi krajowe z wysepkami po kila kilometrow ulozone kostka,
    > ekrany dzwiekowe na srodku pola, premie dla parlamentarzystow
    > wymyslajacych przepisy o ekranach na srodku pola.

    Mam dla Ciebie złą wiadomość - starzejesz się :-)

    Oczywiście że lepiej by nie było bezsensownych ekranów na środku pola, i
    zgadzam się (jak chyba każdy) że ktoś powinien za to odpowiadać materialnie.
    Ale patrząc obiektywnie to jest to mały drobiazg wobec tego że pierwszy raz
    w historii zbudowano tyle kilometrów autostrad w tak krótkim czasie.
    Powtarzam nie jest idealnie - ale nigdy nie było lepiej. Niestety to jest
    objaw starości - skupianie się na drobnym mankamencie, a pomijanie całości.

    Proszę o to ciekawy przykład - słynne opóźnione lotnisko w Niemczech. Termin
    przekroczony o kilka lat, budżet o ponad 2 miliardy EUR:

    http://wyborcza.biz/biznes/1,101562,13155755,Komprom
    itacja_w_Niemczech__Lotnisko_w_Berlinie_znow.html

    Czy myślisz że Niemcy z tego powodu narzekają? Nie! Dla nich to jest coś
    normalnego że jak się coś robi to raz na jakiś czas coś nie wyjdzie. W
    Polsce każde opóźnienie jest ogłaszane przez dziennikarzy czyhających tylko
    aby napisać że coś się nie udało.

    Pozdrawiam
    Ergie