  • Data: 2013-09-09 14:35:16
    Temat: Re: Sezon idzie na rabanie.
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-09 14:05, Ergie pisze:

    > Mam dla Ciebie złą wiadomość - starzejesz się :-)

    Kazdy sie zestarzeje, o ile zdazy. :-)

    > Oczywiście że lepiej by nie było bezsensownych ekranów na środku pola, i
    > zgadzam się (jak chyba każdy) że ktoś powinien za to odpowiadać
    > materialnie. Ale patrząc obiektywnie to jest to mały drobiazg wobec tego
    > że pierwszy raz w historii zbudowano tyle kilometrów autostrad w tak
    > krótkim czasie. Powtarzam nie jest idealnie - ale nigdy nie było lepiej.
    > Niestety to jest objaw starości - skupianie się na drobnym mankamencie,
    > a pomijanie całości.

    To ile zaplacisz za przejechanie kilometra ta super autostrada w Polsce,
    a ile we wspomnianych Niemczech co to jakies lotnisko cos tam? Kto
    powinien miec powody do narzekania? Oni bo lotnisko, czy my bo nas
    ciagle kroja? Wielka mi laska zrobic autostrady jak w paliwie pobiera
    sie 60% podatku.

    > Proszę o to ciekawy przykład - słynne opóźnione lotnisko w Niemczech.
    > Termin przekroczony o kilka lat, budżet o ponad 2 miliardy EUR:
    >
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,101562,13155755,Komprom
    itacja_w_Niemczech__Lotnisko_w_Berlinie_znow.html

    > Czy myślisz że Niemcy z tego powodu narzekają? Nie! Dla nich to jest coś
    > normalnego że jak się coś robi to raz na jakiś czas coś nie wyjdzie. W
    > Polsce każde opóźnienie jest ogłaszane przez dziennikarzy czyhających
    > tylko aby napisać że coś się nie udało.

    Ja nie mowie o opoznieniach Ergie. Rzad nie ma wlasnych pieniedzy tylko
    ma nasze. To ja i Ty zaplacilismy za te ekrany, a ktos na tym sie
    dorobil tylko dlatego, ze ktos inny wymyslil takie prawo. I kto wie czy
    nie celowo. Rozumiesz? Mi kaza kupic kase bo okradne panstwo, a panstwo
    okrada mnie co dzien. Nie obchodza mnie opoznienia, bo to normalna
    rzecz. Chodzi o ekrany, jakas korwete za nie pamietam juz ile milionow.
    I tak na zakonczenie, bo nie ma co ciagnac tego watku. Nie jestem stary
    i nie skupiam sie na tym co zle. Nie zajmuje sie tym na codzien, bo nie
    mam ani czasu, ani ochoty. Wywalilem nawet radio z samochodu sluzbowego
    bo od reklam w misyjnym radiu puchla mi glowa, a wiadomosci to juz nie
    da sie sluchac z Rostowskim na czele. Lada dzien wywale z domu
    telewizor, bo w jednym z misyjnych programow tylko kabarety i kabarety,
    w drugim niedlugo pewnie sie zacznie przebojowa noc.
    I to nie chodzi o skupianie sie na tym co zle, tylko o zauwazanie. Kazdy
    ma prawo widziec to co dobre i to co zle, czyms chocby w tych wyborach
    trzeba sie kierowac.

    Pozdro.. TK