    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Sezonowe zapotrzebowanie na cieplo jak liczycie?
    Date: Thu, 9 Dec 2010 21:11:41 +0100

    news:idqq04$fo3$1@news.onet.pl...

    > Hmmm...
    > No to się teraz zastanawiam, jak ugryźć temat skoro zaraz obok garażu jest
    > kotłownia - między domem, a garażem - i czy ocieplenie przewidzieć na
    > ścianę między garażem, a kotłownią, czy w kotłowni na ścianę między domem,
    > a kotłownią?

    Ja miedzy garazem tez mam kotlownie i spizarnie. Prawde mowiac te
    pomieszcenia robia za ocieplenie, bo nie sa ogrzewane. Jak cos tam ciepla
    przedostanie sie do garazu to tez srednia strata, tym bardziej, ze niektorzy
    ogrzewaja garaze, wiec co za sens go izolowac? Garaz to tez nie zaraz jakas
    Arktyka, a czesc domu w ktorej zwykle utrzymuje sie wyzsza temp. niz na
    zewnatrz i do samochodu tez przyjemniej wsiasc jak w garazu cieplej.

    Pozdro.. TK