  • Data: 2012-04-20 18:06:18
    Temat: Re: Się witam:)
    Od: Gonia J <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na początek zalecam przejrzenie konkurencyjnego forum:
    > http://www.forumogrodnicze.info/
    > Pewno nam liczba pytań spadnie, ale też i wiele odpowiedzi tam można
    > znaleźć przed zadaniem pytania.
    --------
    Dzięki:) Tam jakoś nie dotarłam (a dotarłam w kilka miejsc, nie mam
    zamiaru siedzieć na laurach i was zamęczać:). I widać już na dzień
    dobry, że się tam podedukuję:)
    Miałam na myśli fakt, iż moje pytania totalnego amatora dla osób
    doświadczonych mogą wydać się głupie, bo nawet szukając odpowiedzi mogę
    nie wiedzieć, czy dobrze zadałam pytanie. Mam np. takie zielone,
    płożące, o ciemnozielonych, raczej twardych liściach, małe, na kłączach.
    Ma śliczne, niebieskie kwiatki (to jest coś innego, niż 2 niebieskie
    wymienione w poście wyżej). Jak tego szukać? Czy to chwast, czy nie? Czy
    lubi żyć z cebulkami? Itp, itd. Na podstawie tego, co o tym wiem (że ma
    kłącze) , raczej ciężko będzie coś wygooglować lub znaleźć
    gdziekolwiek... Rzecz jasna, nie pytam się teraz o to coś, podaję
    przykład. Bo nie oszukujmy się, to, co dla mnie jest kompletną
    tajemnicą, dla was jest proste:)
    A konkurencję przejrzę:)
    pozdrawiam
    G.