  • Data: 2011-06-20 07:17:21
    Temat: Re: Skąd drzewo na dach?
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jun 18, 5:25 pm, nur <n...@b...eu> wrote:
    >   Szykuję się do zakupu drzewa na więźbę. Macie jakieś sprawdzone
    > tartaki z województwa lubelskiego? Ktoś mi kedyś polecał tartaki z
    > Biłgoraja, czy warto ciągnąć drzewo z tak daleka?

    Drewno, mili koledzy, drewno.
    Drzewo jeszcze zyje, drewno juz nie.
    Chyba w przedszkolu mnie o tym uświadomili :)

    A co do drewna to jesli sosnowe to dobrze sprawdzic czy sosna rosla
    szybko czy wolno.
    Bo te ktore rosna szybciej (na zyznych terenach lekko wilgotnych) sa
    miekksze i slabsze.
    A te z terenow piaszczystych sa bardziej zwarte. Ale zeby to rozpoznac
    trzeba troche sie znac.