  • Data: 2009-01-31 09:19:45
    Temat: Re: "Skladanie" kominka
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 31 Sty, 10:02, "wolim" <n...@t...pisz> wrote:
    > Kanał spalinowy do kominka nie powinien być murowany z cegły.

    Do kominka to raczej kanal dymny, nie spalinowy :)

    > Powinieneś założyć wkład z blachy kwasoodpornej - choć nie każdy tak robi, ze
    względu
    > na koszty.

    A po co ? Nie mam w kominku zadnych DGP, plaszczy wodnych i innych
    cudow. Kominek w calosci cieplo bedzie wypuszczal przez komin, wiec
    nie ma ryzyka powstania skroplin, przed ktorymi mialby chronic wklad z
    blachy kwasoodpornej. To zwykly kominek, nasi dziadkowie i
    pradziadowie takich uzywali (no, chodzi o zasade dzialania;), kiedy
    jeszcze nie wiedzieli co to blacha kwasoodporna i niektore kominy
    stoja i maja sie dobrze nawet dzis ;-) Jezeli juz to chyba rure
    zaroodporna. Kwasowke to sie stosuje jak masz niska temperature spalin
    - piece kondensacyjne np.

    No, to juz wszystko wiem :-)
    pozdr.

    --