  • Data: 2017-10-06 22:03:15
    Temat: Re: Sklepienie łukowe w piwnicy
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nasza budowlanka stoi na takim poziomie, że za jabola (w odpowiednich
    > ilościach) da się postawić wszystko. Ale tu chodzi o inżynierów, którzy
    > to i tamto policzą, ale swoje muszą przy tym wiedzieć.> Jarek

    Kurna, jak bym nie był zarobiony, to sam bym to policzył i wystarczyła by mi
    do tego jedynie wiedza szkoły podstawowej, no może średniej a inżynierowie
    tego nie wiedzą, to czego się oni na tych studiach uczą, chlać jabola?
    Pewnie nie wiele się pomylę, albo nawet strzelę w dziesiątkę, jak powiem że
    nośność takiego stropu na jego szerokości jest równa wytrzymałości na
    ściskanie jednego bloczka ja jego grubości, czyli zdaje się 20MPa na jego
    grubości.