  • Data: 2017-10-06 22:09:45
    Temat: Re: Sklepienie łukowe w piwnicy
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bob Budowniczy pisze:

    > Kurna, jak bym nie był zarobiony, to sam bym to policzył i wystarczyła
    > by mi do tego jedynie wiedza szkoły podstawowej, no może średniej
    > a inżynierowie tego nie wiedzą, to czego się oni na tych studiach
    > uczą, chlać jabola? Pewnie nie wiele się pomylę, albo nawet strzelę
    > w dziesiątkę, jak powiem że nośność takiego stropu na jego szerokości
    > jest równa wytrzymałości na ściskanie jednego bloczka ja jego grubości,
    > czyli zdaje się 20MPa na jego grubości.

    Za jabola (płatne przelewem, trzymam za słowo), to ja najwyżej mogę
    po inżyniersku powiedzieć (używaąc ogólnobudowlanej terminologii), że
    nośność takiego sklepienia jest zajebista.

    Jarek

    --
    Ale kochany! Nie ma żadne "tylko"! Nic! Żadnej roboty nie wezmę,
    nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem!