  • Data: 2017-10-06 23:04:20
    Temat: Re: Sklepienie łukowe w piwnicy
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzisiaj nie ma z tym problemu -- kurierzy potrafią dostarczyć na następny
    > dzień. Chociaż jutro jest sobota, więc to trochę komplikuje sprawę.
    > W poniedziałek jestem cały czas na miejscu, mogę odebrać o każdej porze.

    No to podaj nośność tego łuku w zależności od promienia, wytrzymałości
    bloczka i jego grubości.(grubości ściany łuku oczywiście)
    Podaj też dane do wysyłki (adres i tel dla kuriera), to ci nawet dwa winka
    wyślę, słodkie i wytrawne, wysyłam w poniedziałek i będziesz musiał w
    tygodniu być pod wskazanym adresem po odbiór.