  • Data: 2015-08-26 14:26:49
    Temat: Re: Skraplacz klimy wisi na scianie u sasiada
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mrk337$jbi$1@dont-email.me...

    > mieszanie z ciepłym to nie część klimy a standardowego systemu
    > wentylacji

    Mieszanie z ciepłym to jest właśnie to, o czym zapomniałeś
    pisząc że nie ma jak zapobiec szokowi termicznemu bo klima
    idzie tylko na maksa lub wcale. Gdybyś pamiętał o możliwości
    płynnego pomieszania powietrza z ciepłym to nie palnąłbyś takiej bzdury.

    System klimatyzacji to nie tylko ochładzanie ale też ogrzewanie
    powietrza - to, że części ochładzającej brakuje w wielu samochodach
    bo jest droga i osłabiająca bardzo silnik nie zmienia tu niczego.

    Nawiasem mówiąc klima automatyczna dokładnie tak samo
    jak ta sterowana ręcznie używa mieszania z ciepłym powietrzem
    gdy ustawiona temperatura w kabinie jest wyższa niż powietrze
    wlatujące z zewnątrz. Warto o tym pamiętać gdy np. chce się
    użyć klimatyzacji do osuszania powietrza w kabinie w mokry
    zimny listopadowy dzień, gdy puszczenie klimy "tylko zimne"
    jest niekorzystne i konieczne jest właśnie pomieszanie z ciepłym.