  • Data: 2015-08-30 18:31:21
    Temat: Re: Skraplacz klimy wisi na scianie u sasiada
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol wrote:

    > żałosne :-(

    własnie. Żałosne jest, że usuwasz fragmenty z pytaniami do Ciebie, żęby
    tylko na nie nie odpowiedzieć.
    dla ułatwienia pomogę:
    "miałeś pokazać jak grzaniem utrzymać stałą temperaturę.
    Dla ułatwienia podpowiem, że możesz nie wymyślać przykładu z samochodem
    na biegunie"

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?