  • Data: 2013-07-23 14:14:17
    Temat: Re: Ślimaki i piwo
    Od: "Chlorek" <C...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sara" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ksja6q$ll5$1@node1.news.atman.pl...
    >W dniu 2013-07-21 16:01, Jacek pisze:
    Drozdy
    > wybierają te małe w pasiastych skorupkach, jeże i sójki zjadają pomrowiki,
    > to te ohydne, nagie. Jeśli masz drzewa, zawieś budki lęgowe.
    > Ogród, który nie jest zbyt "wylizany" sam się obsługuje w zasadzie.

    W zasadzie, to jest na odwrót. Ślimaki koczują w zaroślach, cieniu i
    wilgoci - niekoszonej trawie, pod kamieniami, pniami, itp.
    No i ciekaw jestem ile potrzebowałbym jeży, skoro przez godzinę jestem w
    stanie utłuc 150 śliników i tak codziennie...
    Sójki, wszystkie trzy, tego się nie tykają tutaj.

    Chlorek