  • 1. Data: 2013-07-21 16:01:16
    Temat: Ślimaki i piwo
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Kolega zareklamował mi metodę na ślimaki polegającą na wystawianiu
    miseczek z piwem. Miało to być megaskuteczne. Niestety u mnie nie
    działa. Ślimaki omijają miseczki z piwem , ale żrą na potęgę liście roślin.
    Czyżby Okocim im nie smakował?
    Jacek

  • 2. Data: 2013-07-21 18:26:41
    Temat: Re: Ślimaki i piwo
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jacek napisał:

> [...]
    > miseczek z piwem. Miało to być megaskuteczne. Niestety u mnie nie
    > działa. Ślimaki omijają miseczki z piwem , ale żrą na potęgę liście roślin.

    Po prostu same abstynenty się trafiły.

    http://i1.ryjbuk.pl/4ba750217d23bf9a84a3a784de8c233b
    936c78b1/56d4fb1dd766dc6a752d4acb0407227e-jpg

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2013-07-22 11:15:18
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 21.07.2013 16:01, Jacek wrote:
> [...]
    > miseczek z piwem. Miało to być megaskuteczne. Niestety u mnie nie
    > działa. Ślimaki omijają miseczki z piwem , ale żrą na potęgę
    Ale tyskie lubia :) nalej do wiadra i zostaw na noc.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 4. Data: 2013-07-22 11:25:05
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 22 Jul 2013 11:15:18 +0200, Marek napisał(a):

    > Ale tyskie lubia :) nalej do wiadra i zostaw na noc.

    Te, nocny ślimak, nie bydź taki sprytny 3333-D
    --
    XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
    Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

  • 5. Data: 2013-07-22 12:15:52
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-07-22 11:15, Marek pisze:
    > Ale tyskie lubia :) nalej do wiadra i zostaw na noc.
    Obawiam się, że jakbym nalał wiadro to sąsiedzi by wypili niezależnie od
    marki. Naleję do miseczek.
    Jacek

  • 6. Data: 2013-07-22 12:31:09
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 22 Jul 2013 12:15:52 +0200, Jacek napisał(a):

    > Obawiam się, że jakbym nalał wiadro to sąsiedzi by wypili niezależnie od
    > marki. Naleję do miseczek.
    > Jacek

    A te miseczki to mają jakiś ślimakonomiczny kształt chociaż?
    :-)

  • 7. Data: 2013-07-22 12:44:40
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...pl>

    W dniu 7/22/2013 12:15 PM, Jacek wrote:
    > Obawiam się, że jakbym nalał wiadro to sąsiedzi by wypili niezależnie od
    > marki. Naleję do miseczek.

    Nalej do słoika i wkop go w ziemię. Z miseczki ślimak się napije i -
    hep, hep - szczęśliwy odturla się po zagrychę.

    Pozdrawiam,
    Arkadesh

  • 8. Data: 2013-07-22 13:00:58
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-07-22 12:44, Arkadiusz Dymek pisze:

    > Nalej do słoika i wkop go w ziemię. Z miseczki ślimak się napije i -
    > hep, hep - szczęśliwy odturla się po zagrychę.
    Problem w tym, że ślimaków pełno ale do miseczki żaden się nawet nie
    zbliży, a miał to być rewelacyjny sposób.
    Jacek

  • 9. Data: 2013-07-22 13:18:12
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jacek napisał:

    > Problem w tym, że ślimaków pełno ale do miseczki żaden się nawet nie
    > zbliży, a miał to być rewelacyjny sposób.

    W tym szaleństwie jest metoda. Otoczyć miseczkami cały ogród, a wtedy
    żaden przyłęda się nawet nie zbliży.

    --
    Jarek

  • 10. Data: 2013-07-22 14:49:30
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    > W tym szaleństwie jest metoda. Otoczyć miseczkami cały ogród, a wtedy
    > żaden przyłęda się nawet nie zbliży.
    Zrób u siebie i daj znać, jak poszło ;-)
    Jacek