  • Data: 2014-02-21 12:57:55
    Temat: Re: Śmieci cd
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 20 lutego 2014 15:55:40 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:
    > Mogę porobić fotki coraz to nowych dzikich wysypisk śmieci pod lasem i po
    > rowach.
    > Tyle że gdzie to wysłać?
    Nie wiem w jakim regionie mieszkasz. Ja jesienią w lessach bywałem kilka razy w
    tygodniu(grzyby). Teraz praktycznie od miesiąca już(jak tylko mrozić przestało)
    "uruchomiłem" rower i z córką jeździmy regularnie po okolicy i z moich obserwacji
    wynika że jest dużo lepiej jak "przed ustawa" W lasach nowych śmieci praktycznie nie
    widać(bo tylko skończony idiota będzie wywoził do lasu to co mu i tak gmina z
    podwórka zabierze)a w zabudowie jednorodzinnej pojawiły się śmieci tam gdzie ich do
    tej pory nie było. Ostatnio segregowane wywozili u nas w ostatnim tygodniu stycznia i
    praktycznie przed każdym domem po kilka żółtych worków stało. Wcześniej większość
    raczej paliła lub właśnie do lasu.
    Mamy o tyle dobrze że u nas firma wywożąca nie kombinuje jak np. u Jacka- biorą co im
    się wystawi. Ostatnio razem z workami z plastykami wystawiłem kilka starych krzeseł
    ogrodowych i stary basen z brezentu czy czegoś podobnego. Żona dołożyła do tego worek
    starych ciuchów i wszystko zabrali.