  • Data: 2014-02-21 18:02:31
    Temat: Re: Śmieci cd
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 20 lutego 2014 09:38:35 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > W blokach to raczej bez różnicy ale u właścicieli domów śmieci nagle się dużo
    więcej pojawiło do odbioru;)

    Z linka ktorego powyzej wkleilem cytat:

    "Pozostaje również sprawa samej ilości oddawanych przez mieszkańców odpadów.
    - Zestawienie odebranych odpadów wskazuje, że średnio na mieszkańca, który
    złożył deklarację przypada o 63% więcej odpadów niż zakładał to na 2013
    rok Wojewódzki Plan Gospodarki Odpadami."

    Ciekawe co wczesniej dzialo sie z tymi tonami smieci - dla mnie jasne ze
    byly palone albo ladowaly w lesie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.