  • Data: 2014-02-21 18:03:58
    Temat: Re: Śmieci cd
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-21 11:55, m...@g...com pisze:
    > Wczoraj na całą okolicę odór spalonych śmieci.
    > Po rowach i pod lasem pojawiają się nowe dzikie wysypiska.
    >
    > Ustawa nie dała nic poza wyrwaniem od nas kolejnych pieniędzy.

    A tam nie dała. Dała i to bardzo dużo. Teraz o wiele trudniej jest się
    pozbyć śmieci, ponieważ co kiedyś wrzuciłem do dużego pojemnika o
    pojemności 1100 litrów, za który płaciłem 50zł miesięcznie to dzisiaj
    muszę samemu odwozić do punktów odbioru zapierdalając 25km w jedną
    stronę, albo do lasu znacznie bliżej. Postawili mi pojemnik na śmieci
    zmieszane (tzw. komunalne) o pojemności 240 litrów za który płacę
    obecnie prawie 30zł., a do tego straszą, że jak co miesiąc nie
    przygotuję im w workach czystych, posegregowanych i nieuszkodzonych
    surowców wtórnych (butelki i słoiki szklane, papier, metale, plastiki)
    to mi dojebią kolejne prawie 30zł do zapłaty miesięcznie czyli łącznie
    prawie 60zł. Pojemnik 240 litrów to w pół miesiąca zapełniam popiołem i
    później nie mam gdzie wyrzucić śmieci, które powinny trafić do tego
    pojemnika. Na szczęście resztę popiołu odbierają jak wystawię w swoich
    workach, ale z sąsiadką się kłócili jak wystawiła w większym pojemniku,
    który sobie kupiła.
    Jak odwiozłem do punktu odbioru stare opony samochodowe to przyjęli 4
    sztuki i kazali co roku przywozić nie więcej jak 4 sztuki rocznie. Jak
    dobrze pójdzie to już w 2030 roku pozbędę się tych cholernych opon,
    wygrzebanych z ziemi, którymi poprzedni właściciele posesji upiększali
    rabatki w stylu PRL-owskim. O ciągnikowych nawet nie chcieli słyszeć,
    wobec czego będę musiały powrócić do natury w formie gazowej lub w
    formie ściółki leśnej ;)
    Gdybym wiedział, że ta ustawa da mi tak niesamowite możliwości
    pozyskiwania paliw alternatywnych to w życiu bym nie kupował kotła na
    ekogroszek tylko zwykłego śmieciucha.
    Z resztą już się przymierzam do drugiego kotła na paliwa alternatywne,
    bo skoro już musiałem jedno pomieszczenie przeznaczyć na magazyn paliw
    alternatywnych to bliżej będzie do kotła niż do bramy. Tym bardziej, że
    trudno jest dotargać do bramy w całości woreczki foliowe wypełnione
    paliwem alternatywnym.