  • Data: 2013-08-05 15:01:59
    Temat: Re: Śmieci- dawno nie było;)
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-05 14:44, /// Kaszpir /// pisze:

    > Po prostu poprzednie pojemnik był całkowicie zapełniony i odbierany co 2
    > tygodnie.
    >
    > Teraz pojemnik prawie pusty a worków pełno ...
    >
    > Taka różnica ...

    Mi tez sie wydaje, ze z tymi segregowanymi to jakas porazka w
    czestotliwosci odbierania. Jedna butelka plastikowa w porownaniu do np.
    obierkow z ogorka zajmuje znacznie wiecej miejsca. Wczesniej wszystko
    szlo do jednego wora, a teraz ten podstawowy pojemnik bedzie pusty, a w
    kolo beda sie walac wory ze smieciami.
    To dopiero poczatki i mam nadzieje, ze ktos to dostrzeze.

    Pozdro.. TK