  • Data: 2013-08-05 22:00:31
    Temat: Re: Śmieci- dawno nie było;)
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ktoh3e$89m$1@news.task.gda.pl...

    > to zamawiasz firme co wywozi odpady, podstawiaja ci na plac kontener
    > do wyboru do kolory, 4 6 8 10 20 m3 ładujesz go przez jakiś czas i
    > płacisz za odbiór.

    Och jaki jesteś genialny, bo ja jestem tak ciemny, że w ogóle o tym nie
    pomyślałem ;)
    A tak poważniej. Myślisz, że jestem idiotą i nie wiem, że tak można?
    Tylko weź mi jeszcze powiedz jak to zrobić w krótkim czasie, aby nie
    płacić za przetrzymywanie kontrenera miesiącami, bo problem polega na
    tym, że ja te śmieci zbierałem nie tylko z pomieszczeń, ale przede
    wszyskim wygrzebywałem z ziemi w różnych miejscach działki, która liczy
    sobie prawie pół hektara?
    Butelki, potłuczone szkło, szyby, naczynia, donice, kwietniki, stare
    wykładziny, złom, puszki po konserwach, skrzynki po napojach, buty,
    ubrania, wiaderka plastikowe, a nawet dziesiątki opon, którymi sobie
    upiększali ogródki :)
    O ile posesja jest fajna i widać, że ludzie mieli kasiorę, o tyle
    strasznie zaniedbana przez bałaganiarzy, którzy mieli manię chomikowania
    i upychania wszystkiego gdzie tylko się dało.
    Niestety wymaga to wiele miesięcy pracy i to kilku osób, a w tym
    przypadku lepiej co miesiąc zapełniać co miesiąc mniejszy kontener,
    sukcesywnie czyszcząc kolejne obszary i pomieszczenia, niż brać większy
    kontener i miesiącami przetrzymywać.