  • Data: 2013-08-05 22:11:18
    Temat: Re: Śmieci- dawno nie było;)
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ktojik$e61$1@news.task.gda.pl...

> [...]

    Czytałeś co ja napisałem w moim pierwszysm poście w tym wątku?
    U nas to co było uzgadniane z wójtem, było po prostu super. Maiłao być
    cudownie i sprawnie.

    > ale to nie warszawa im kazała sortować śmieci na 8 frakcji, myć
    > butelki i puszki odrywać metalowe elementy zdzierać naklejki
    > rozdzielać opakowania po mleku na poszczególne warstwy.

    Oczywiście, że nie Warszawa. Takie wymagania postawiły firmy wywozowe.

    > pomijając że gminy do sprawy zabrały sie jak już miały ostrze noża na
    > szyii

    W mojej gminie i wielu ościennych, firmy się wycofały z przetargów, a
    nawet były przypadki, że firmy, które wygrały przetargi nie chciały
    podpisać umów.