  • Data: 2013-08-08 08:35:53
    Temat: Re: Śmieci- dawno nie było;)
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 wrote:

    > A z Twojej duch ucisnionego chlopa panszczyznianego za cara.

    wsam raz to bardziej tak wytglądaja wypowiedzi Wasze marudzenie, że zły pan,
    zły car itd...

    act now!!!

> [...]
    > systemu do potrzeb. To, ze cos zostaje nie jest powodem do zakupu
    > prasy tylko raczej do proby poprawy tej sytuacji dla dobra ogolu.
    > Mysle, ze z czasem, kiedy wszyscy zobacza o co w tym chodzi nie
    > bedzie odbierania workow segregowanych Zukiem tylko byc moze jakims
    > innym samochodem, ktory bedzie mogl zabrac to co niesegregowane z
    > segregowanym o
    > mniejszej niz dotychczas pojemnosci, bo przeciez czesciej. Firmy tez
    > musza sie czegos nauczyc, bo chocby bedzie to wynikalo z ich rachunku
    > kosztow. Kiedy wszystko zagra jak trzeba to mysle, ze bedzie naprawde

    Ok i co robicie jako mieszkańcy aby poprawić działanie systemu? bo zakładam
    że nie ograniczacie sie do wyplakiwania na grupach dyskusyjnych?

    > Wow, czad normalnie. I naprawde chce Ci sie pisac takie banialuki?

    > W Krakowie to moze dziwne, ale mnie na wschodzie nauczyli robic cos
    > najlepiej jak sie potrafi, albo wcale. Tak podchodze do swojej pracy i
    > tego samego oczekuje. Skoro ktos sie za cos wzial to niech robi co do
    > niego nalezy, albo zajmie sie czyms innym.

    Zakładam że gdy system przygotowywano to były jakieś projekty uchwały
    śmieciowej przedstawione do wglądu dla mieszkańców?

    Czy ktoś z mieszkańców złożył jakieś wnioski i uwagi? Co zrobiliście jako
    mieszkańcy aby wasza władza uchwaliła sensowne zasady zbiórki śmieci?

    > U mnie plastiki raz w miesiacu. Troche latem jedzie z opakowan po
    > serkach, czy jogurcikach. Ale nie doradzaj mi zakupu nowej duzej
    > lodowki na smieci. Wpadlem na to sam. Wole jednak jak zniknie to
    > nieco szybciej.

    Kurcze dotychczas w mojej gmienie przywatne firmy odbierały śmieci co 3 albo
    4 tygodnie... smieci w pojemnikach sobie stały i czekały i jakoś nie
    smierdziały chyba że do nich podszedłeś i wsadziłeś nos do środka.

    też uważam ze optymalnym czasem odbiorou odpadów jest 14 dni.

    Jak wspominałem przy tym systemi, na sorty wystarcza mi pojemni 250l a na
    nie sorty 120l (na 4 dorosle + jedno dziecko)