  • Data: 2012-12-14 15:14:22
    Temat: Re: Śmieci ile u kogo zapowiedziano
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kaeq7v$30o$1@node1.news.atman.pl...

    > Nie to Ty mylisz wolność wyboru z "róbta co chceta". Aby móc wybrać gdzie
    > chcę mieszkać musze wiedzieć czego po danej lokalizacji mogę się
    > spodziewać. Przykładowo dwie gminy i dwa MPZP plan A - płaskie dachy, plan
    > B - skośne. Prosty wybór lubię płaskie buduję się w gminie A lubię skośne
    > to buduję się w gminie B.

    To masz bardzo indywidualny sposob wyboru lokallizacji gdzie chcesz
    mieszkac. Wiekszosc ludzi kieruje sie jednak miejscem, a nie dachem, wiec
    nakaz budowy jednego slusznego dachu jest swego rodzaju ograniczeniem
    wolnosci. Pal licho ksztalt, ale nakaz koloru wszystkiego to paranoja po
    prostu.

    > W momencie gdy planów nie ma zamiast wyboru mam loterię zamiast świadomego
    > wyboru.

    Nie masz zadnych loterii tylko budujesz to co chcesz w miejscu gdzie chcesz
    mieszkac.

    > No to wybierz do tej gminy odpowiednich zarządców.

    Za cztery lata Stoklosa przekupi do glosowania na swoich i tyle z mojego
    wyboru.
    Zrozum, gmina ma wywozic smieci, odsniezac ulice, robic drogi itp., a nie
    zajmowac sie sprawami ktore ludzie sami sobie zorganizuja znacznie lepiej.

    > A dalej nie napisałeś jak inaczej niż rejonizacją zapewnić aby każde
    > dziecko mogło chodzić do najbliższej podstawówki.

    Tlumacze Ci, ze nie kazdy chce miec dziecko w najblizszej podstawowce. Dla
    mnie ta najblizsza okazuje sie najdalsza.

    Pozdro.. TK