  • Data: 2012-12-14 15:20:21
    Temat: Re: Śmieci ile u kogo zapowiedziano
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kaf9tm$j6i$1@node1.news.atman.pl...
    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > A w jaki sposób chcesz to zrealizować, jeśli do podstawówki która ma 30
    > miejsc zgłosi się 300 dzieci? Musisz przyjąć jakieś kryterium które
    > decyduje o kolejności przyjęć.

    Jakos z przedszkolem mnie nie uszczesliwiali i a jakze, miejsc nie bylo
    nigdzie. Kogos to obchodzi? Jakos musialem sobie poradzic i zapewne lepiej
    niz zrobi to za mnie gmina. Rownie dobrze radze sobie z podstawowka. A skoro
    jest zapotrzebowanie na 300 dzieci w jednym miejscu to o tyle samo bedzie
    mniej w drugim. Samo sie..., ze tak powiem.

    > Obecnie jest to rejonizacja. Obecny system nie zabrania posyłania dziecka
    > do innej podstawówki, a jedynie daje pierwszeństwo dzieciom z rejonu.

    Ej, a nie pisales o tym, ze kros smial krecic meldunkami i powinien siedziec
    cicho? To jak to jest, mozna czy nie mozna?

    Pozdro.. TK