  • Data: 2012-12-14 10:10:33
    Temat: Re: Śmieci ile u kogo zapowiedziano
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:kacshv$40k$...@n...task.gda.pl...

    > Ale ja wiem po co on jest. Do brani pensji.
    > Prawo demokracji to mozliwosc wyboru. Nakaz chodzenia do wybranej przez
    > kogos szkoly z demokracja i dzisiejszymi czasami nie ma nic wspolnego.
    > Rejonizacja to relikt poprzedniej epoki.

    Ty ciągle nie rozumiesz rejonizacji. Ona jest po to by moje dziecko mogło
    chodzić do najbliższej podstawówki. Jakby nie było rejonizacji to nagle by
    się okazało, że w najbliższej podstawówce nie ma miejsc i musze dzieci
    dowozić na drugi koniec miasta.

    > A ja chce tylko zeby sie odemnie odpitolili ze swoim postrzeganiem
    > ludzkiego szczescia. Mi i moim dzieciom jest lepiej w innej szkole. Tam
    > zapewnie im opieke w postaci dziadkow i nie martwie sie co zrobic z
    > dzieckiem kiedy skonczy lekcje. Ale czy Ty potrafisz to zrozumiec?

    No to zaproponuj w końcu rozwiązanie aby po pierwsze każdy kto chce chodzić
    do najbliższej podstawówki miał zapewnione tam miejsce, a po drugie Twoje
    dziecko mogło chodzić tam gdzie się Tobie podoba.

    Pozdrawiam
    Ergie