  • Data: 2013-03-04 15:34:21
    Temat: Re: Smieci u mnie
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kh29pa$e2o$1@node2.news.atman.pl...
    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Nie _jest_, a niektóre gminy _zakładają_ że będzie. Widzisz różnicę? Po
    > prostu ja z oceną czekam aż system zacznie działać, a Ty i niektórzy
    > dyskutanci już teraz "wiecie" ze będzie drożej.

    Mnie przeraza to co piszesz. To jest paranoja a Ty tego nie widzisz.
    Jak mam wycene wywozu smieci i widze, ze bedzie drozej to uwazasz, ze to nie
    jest wiedza? Dlaczego nie jest taniej np. i wtedy poczekamy co bedzie?
    Wyobrazasz sobie tak dzialajace jakie kolwiek przedsiebiorstwo? Przez rok
    walniemy jakies tam ceny, a pozniej sie zastanowimy.
    Tym ludziom plaicimy pensje wiec moze niech sie wezma do roboty, a nie
    wymyslaja glupoty w stylu rejonizacja szkoly, czy inne robiace mi dobrze
    rzeczy. Na palcach jednej reki mozna policzyc tych co maja taniej i to
    pewnie dlatego, ze mieszkaja we dwojke jak Adam. Dodaj do tego jakies dzieci
    i jak drut wychodzi drozej. Jak moze wychodzic drozej skoro tyle lat sie
    oplacalo robic to taniej? Potrafisz to wytlumaczyc? Chcesz czekac rok na co?
    To sa policzalne rzeczy, a margines nawet 10% nikogo nie zdziwi.

    Pozdro.. TK