  • Data: 2012-01-28 09:25:34
    Temat: Re: Smród
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z całym Twoim wywodem się zgadzam.
    > Ja tylko staram się walczyć z przeświadczeniem co poniektórych, że jak
    > cię nie stać na dom to go sprzedaj bo takie jest życie.
    > Walczę bo to przykład typowego kapitalistycznego wyprania mózgu.

    a co złego w takim myśleniu, po co się męczyć, wcinać kaszankę, palić
    śmieciami, nie spać po nocach... lepiej sprzedać i kupić coś
    adekwatnego do aktualnej sytuacji życiowej... to raczej pokutuje
    jeszcze socjalistyczne myślenie, stałe zameldowanie, stała praca na
    etacie, pewna emerytura od państwa, z tym raczej trzeba walczyć...

    BTW a w temacie mam pytanie, kto skutecznie spacyfikuje takiego
    "smrodziarza" ale na większą skalę, czyli zakład przemysłowy w małym
    miasteczku? W gminę, straż miejską i inne państwowe służby nie wierzę,
    siedzą obok i wszyscy się znają, a zakład to duży, szanowany
    pracodawca, całowany po rękach za wyciąganie pogrążonych w bezrobociu
    mieszkańców miasteczka...

    pozdrawiam
    s_13