  • Data: 2009-11-02 18:31:24
    Temat: Re: Solar First day
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    news:hcn4g0$mav$1@news.interia.pl...

    > Kotlownie.
    No nie wiemile tych rur u ciebie w kotłowni. U mnie nie aż tak duzo.

    > Latem mi to nie potrzebne, a do ogrzewania jednak sluzy co innego, tam gdzie
    > chce i w ilosci jakiej chce.
    Mnie latem i tak to zwisa bo ciepło w rurach z wodą jest za friko a w zimie to
    że kotłownia trochę się podgrzeje...
    To jest naprawdę pomijalnie mało. Już więcej traci zbiornik niż te parę rurek. U
    mnie straty dobowe zbiornika to około 0,4C/godzinę.
    Oczywiście im chłodniejsza woda w zbiorniku tym straty mniejsze i na odwrót. Te
    0,4 wyznaczyłem dla temp początkowej 65stopni.

    Marek