  • Data: 2009-11-03 17:57:46
    Temat: Re: Solar First day
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hcpqk7$21rn$1@news2.ipartners.pl...

    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Aaa czy oglądałeś fotki do których link podałem?

    Ogladalem. Zakladajac, ze jest to prawdziwy rezultata a na grupach inaczej
    byc nie moze, to powiem szczerze, ze masz bardzo optymistycznie. Co najmniej
    optymistycznie. Nie znalazlem jak dotad potwierdzenia Twoich wynikow w
    zadnym innym zrodle, obserwujac przy okazji moj wlasny kolektor i
    rozmawiajac z ludzmi majacymi podobne instalacje w mojej szerokosci
    geograficznej. Tajemnica tego byc moze jest miejsce w ktorym zamieszkujesz.

    Pozdro.. TK