eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSolar i podlogowka - sterowanie dla dociekliwych, nie papo smerfow.Re: Solar i podlogowka - sterowanie dla dociekliwych, nie papo smerfow.
  • Data: 2011-03-03 08:59:33
    Temat: Re: Solar i podlogowka - sterowanie dla dociekliwych, nie papo smerfow.
    Od: Piotr Woźniak <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-01 21:47, Maniek4 pisze:
    > Prosty sterownik wyobrazam sobie jako uklad do ktorego mozna sie podpiac z
    > kompa, cos tam wcisnac, podlaczyc pare przekaznikow, zamknac w skrzynke i
    > zapomniec. Dobrze przemyslany uklad ma szanse pracowac bez kombinacji do
    > samej smierci systemu.

    Ja robię hobbystycznie sterownik wentylacji, GWC, cyrkulacji i może w
    przyszłości również CWU na bazie PCta. Skoro i tak mi będzie serwerek
    stał w kotłowni to mogę go wykorzystać :) Podpinam do niego czujniki
    temperatury na 1wire i jestem w trakcie szukania sterowanego z komputera
    przekaźnika. Może nie jest to rozwiązanie super tanie ale za to
    elastyczność jest niezrównana :)

    Trzeba niestety trochę programować.

    Pozdrawiam
    Piotr Woźniak