  • Data: 2011-04-28 08:48:19
    Temat: Re: Solar -kat nachylenia
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ipb7hj$gqk$1@node2.news.atman.pl...
    > Jak by kogoś zainteresował temat, to zapraszam do dyskusji odnośnie
    > poniższych zagadnień. Może ktoś będzie miał coś ciekawego do powiedzenia..

    robiłem takie próby - faktycznie syf leciał z takiego starego panelu.

    > Czy zdzierać farbę z grzejników? Czym?(Chemicznie czy mechanicznie)

    niekoniecznie, byle sie niełuszczyło.

    > Czym malować na czarno?

    czymkolwiek, zwykła olejna bedzie ok.

    > Jaka pompka do obiegu solarów?

    ja uzywałem tej od filtrowania wody w basenie.

    >czy pompka z pralki by się nadawała?

    raczej tak ale zaizoluj ja bo kogoś prąd zabije. Gdybys nie wiedzial jak to zrobic z
    głową -odpuść.

    > oczywiście przede wszystkim liczy się cena, chciałby całość zrobić z
    > wykorzystaniem już posiadanych elementów, minimalizując koszty, park
    > maszynowy w postaci szlifierki, piły, wiertarki, spawarki itp posiadam.

    u mnie nie ma miejsca na nasłonecznienie całodzienne i musiałem je przestawiać. Czyli
    do dupy. Teraz rozwine ze 100m rurki ogrodniczej na pobliskim blaszanym dachu i
    zobaczymy jak to bedzie dzialac.

    b.