  • Data: 2012-05-02 12:22:48
    Temat: Re: Solar po roku 3235kWh
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert G" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jnr0fb$n8b$1@inews.gazeta.pl...
    > DLA MNIE KOCIOŁ WĘGLOWY, TO TYLKO I WYŁĄCZNIE MAŁŻEŃSTWO Z ROZSĄDKU !!!
    >
    > Bo wychodzi kosztowo najrozsądniej. Gdybym miał gaz, to bym go może
    > rozważał, ale nie mam i nie ciągnij już tematu, bo przepychanka się robi.

    Gdybyś przeznaczył czas jaki tracisz na obsługę kotła węglowego na czas
    dodatkowej płatnej pracy to zaręczam cię że stać by cię było
    na gaz ze zbiornika albo grzanie prądem i jeszcze by zostało więc
    uzasadnienia ekonomicznego kotła na węgiel nie widzę.

    > Stańmy na tym, że solar przy obecnych kosztach jego instalacji się
    > zwyczajnie NIE OPŁACA dla ludzi palących węglem. Skoro uważasz inaczej, to
    > niech Ci będzie, ale mnie nie przekonasz, bo liczyć umiem...

    No to ci piszę że w czasie gdy ty szuflujesz węgiel to ja zarabiam pieniądze
    albo odpoczywam po to aby móc lepiej wydajniej za chwile popracować.

    Marek