  • Data: 2012-05-02 13:08:30
    Temat: Re: Solar po roku 3235kWh
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik 4CX250 napisał:

    > Gdybyś przeznaczył czas jaki tracisz na obsługę kotła węglowego na czas
    > dodatkowej płatnej pracy to zaręczam cię że stać by cię było

    Już nie będę wałkował z Tobą tematu, bo ani Ty mnie nie przekonasz, ani
    moje argumenty do Ciebie nie trafią...

    Wyobraź sobie, że ja swojego czasu nikomu nie sprzedaję za pieniądze...
    i tu czas nie przekłada się nijak na wyprowadzany przez Ciebie rachunek
    ekonomiczny.

    Nie chciałbyś kotła węglowego... nie ma sprawy nikt Ci go nie wmusza.
    Przyjmij tylko do wiadomości, że to szuflowanie i cała otoczka razem z
    czasochłonnością obsługi jest... delikatnie mówiąc, bzdurą do kwadratu.

    Chwilę trzeba poświęcić, ale nie żeby znowu dało się zarobić przez ten
    czas 5-6 tys w ciągu sezonu, chyba, że ktoś zarabia z 500-1000 zł na
    godzinę, to może by się uzbierało w sezon te 6 tys stanowiące różnicę
    między kosztami opalania węglem, a gazem z butli.

    Mnie jednak sprawa nie dotyczy, bo nie ja pracuję na czas, tylko czas
    pracuje na mnie.

    Dalej mnie nie przekonałeś :-P

    pozdrawiam
    Robert G.