    From: Robert G <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Solar po roku 3235kWh
    Date: Thu, 03 May 2012 16:20:35 +0200

    Użytkownik janusz_kk1 napisał:

    > To proszę o namiary na lepszą lokatę, bo tutaj wychodzi 'skromne' 6,25%
    > na czysto.

    Ludzie, ale przecież tu nie chodzi o lokowanie nadwyżek gotówki, tylko o
    kupienie czegoś użytecznego za rozsądne pieniądze... Tak to postrzegam.

    Co do kosztów produkcji solarów...
    Gdyby tak 'ekolobby' miało jakiś swój interes w rozwijaniu tańszych
    rozwiązań, to wszystko by grało, ale tu chodzi jedynie o decyzje
    polityczne mające na celu uzyskanie jak najwyższych subwencji, które w
    dodatku trafiają nie tam, gdzie powinny - bo do bankowców, zamiast do
    kieszeni kowalskich.

    Czy Wy tego naprawdę nie widzicie ??? 8-O...

    Dyskusja nie jest już w ogóle merytoryczna, tylko stała się przepychanką
    słowno-emocjonalną. Nie bawi mnie to.

    Dla mnie ceny tych 'ekorozwiązań' są daleko poza granicą zdrowego
    rozsądku, ale nikt nie musi się ze mną zgadzać... Skoro mam ciepłą wodę
    za 400 zł na sezon letni przy odrobinie zaangażowania osobistego, to nie
    jestem skłonny inwestować 8 tys w coś, co da mi to co i tak już mam. Dla
    mnie ta cena za komfort jest jednak za wysoka...

    Ale każdy niech sobie sam wyceni swój komfort.

    pozdr
    Robert G.