  • Data: 2011-09-23 20:29:08
    Temat: Re: Solarna statystyka
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sep 22, 1:51 pm, Robert G <r...@p...onet.pl> wrote:

    > No to znowu zadam nieśmiertelne pytanie:
    >
    > Ile kasy opłaca się zainwestować w kolektory, żeby w sezonie
    > zaoszczędzić do 500 zł?

    Nie napisalem ze cala zabawa sie oplaca. Gdyby tak bylo to mielibysmy
    run na solary jak kiedys na odtwarzacze video czy golfy z rajchu.

    Ale odpowiem pytaniem:
    Zakladasz ze prad zawsze bedzie docieral do domku?

    I od razu nie przedluzajac :) wyjasnie ze nie tylko koszt en. el. sie
    liczy.
    U mnie w tym roku bylo dobre 5 pojedynczych dni kiedy energii
    elektrycznej nie bylo. Kumpel mieszkajacy gdzies pod warszawa jojda ze
    widzi z dachu palac kultury a prad mu wylaczaja tak czesto ze kupil
    agregat bo wylaczenia sa tak czeste ze zamrazarka mogla by sie ogrzac
    do tych -8, -5...
    Dodajac takie i inne zaleznosci okazac sie moze ze solary nie sa
    zbytnim marnowaniem kasy.