    From: "Przemek" <e...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Solarna statystyka
    Date: Mon, 26 Sep 2011 09:11:54 +0200

    news:j5ila4$rd0$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Przemek" <e...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Przeplyw wazna rzecz, jednak mozesz sobie poradzic i bez plywaka. Sprawdz
    > jakie masz przewyzszenie temp. kolektora wzgledem zasobnika na dole, a
    > lepiej na powrocie. Roznica powinna oscylowac ok. 15C na korzysc kolektora
    > rzecz jasna. Jezeli kolektor rozgrzewa sie bardziej to generuje wieksze
    > straty do otoczenia.
    > Moze tez jakis idiota instalator podlaczyl Ci odwrotnie zasilanie
    > wezownicy w baniaku, moze masz zapowietrzony uklad, a moze zbyt niskie
    > cisnienie w instalacji?
> [...]
    Instalator powiadasz...... :)))
    No cóż, uczę się na razie :))))
    Delta T, przy której uruchamia się pompa to 5 st.
    Cisnienie 2 atm.
    Ale jeden kolektor jest uszkodzony i paruje, muszę go reklamowac.
    Generalnie całosc wymaga dopracowania, ale jak na razie np. wczoraj,
    zasobnik miał 58 st czyli mozna się dobrze umyc :).

    pozdr
    przemek